mandag 2. januar 2012

Etter en lang pause er det frem med blanke ark og nye fargestifter tel...

Jeg har hatt en lang pause fra bloggingen - tiden har ikke strukket til og jeg gikk litt tom for ting å skrive om. Men nå er jeg tilbake, det er mandag 2.januar og det er 2 måneder + til vi gifter oss.


Jeg har vært mye frem og tilbake på hvordan jeg ønsker å dekorere bordene, kakebordet og generell pynting, og er fortsatt ikke helt fast bestemt, men har nå funnet noen detaljer jeg kommer til å gå for tror jeg da :-) Det blir natur, hvitt med et touch av glam <3
Akkurat hvilke detaljer jeg kommer til å gå for er en liten hemmelighet, men det blir forholdsvis enkelt tror jeg da. Jeg har kjøpt kjolen og den henger nå i skapet til svigermor for at jeg ikke skal se den ihjel før bryllupet - det kan skje!
Morgengaven til Dag er i boks og trygt overlevert svigermor, neste uke skal vi på dansekurs og deretter møte med fotografen - så det nærmer seg med stormskritt nå - Snart er vi herr og fru Vanberg <3 <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar