tirsdag 15. mars 2011

Drømmekjolen

Heisann
Jeg ser nå at Dags innlegg allerede har flest side visninger, så det er tydelig at det falt i smak hos de fleste:-).
Mens vi venter på neste får jeg bare fortsette med mitt og mine tanker og idag er det kjolen som er i fokus. Lørdag 26.mars kommer mamma og pappa på besøk og jeg skal ha med meg henne, Kristine, Katrine og kanskje også Vigdis om hun bestemmer seg for å komme på besøk den helgen for å prøve kjoler.. Jeg gleder meg, men er også veldig spent på hvordan det blir å faktisk prøve kjolene. En ting er å drømme om å prøve brudekjole - en helt annen ting er å faktisk være i den situasjonen at man skal gjøre det! Det er helt surrealistisk for meg å tenke på - hver gang jeg sier høyt at jeg/vi skal gifte oss så må jeg dra på smilebåndet - har ikke gått helt opp for meg enda. Men det skal sies at det er en fantastisk følelse - å gifte seg  - denne tiden er magisk - nå er det oss to for alltid! Det er store ord.
Jeg har falt litt for blondekjoler som dere sikkert ser, men hva jeg faller ned på det får ingen se før jeg kommer ned kirkegulvet

Det er sol sol sol ute og jeg håper dere har det like fint som meg :-)

Klem Ruth A





Blonde bolero fra Pronovias Ønsker jeg meg :-)




2 kommentarer: