mandag 30. januar 2012

Endelig en oppdatering...

Ja jeg vet at jeg burde.. burde... oppdatere og poste nye innlegg på bloggen jevnlig, men tiden min strekker rett og slett ikke til. Og når jeg har tid så er jeg så sliten og trøtt at sofaen med dokussåpe og null kreativitet frister mer.
Men det har skjedd mye i det siste og vi er i ferd med å bli ferdig med de siste forberedelsene.

Vi har nå laget layout på alle trykksaker, så nå er det bare å kjøpe inn litt mer fine ark og vi er i boks med den delen. Så er vi tro det eller ei faktisk straks ferdige med bordkortene, det har blitt mye mer enn det vi hadde planlagt - og alle gjestene kan vente en liten overraskelse:-)

Imorgen skal jeg sy inn kjolen min hos skredder, den er noe stor her og der og litt trang andre steder:-).... Dere skjønner jeg har nemlig gjort stikk i strid med det som burde være lov - nesten ikke vært på trening siden sommeren og har bare og da mener jeg bare spist nei mat! Så da får jeg vel takke meg selv litt for at den må sys inn noen steder og ut andre.... Er ikke videre fornøyd med meg selv for akkurat denne avgjørelsen eller manko på selvdisiplin, men Idag er dagen og jeg er nå på hardkjør frem til bryllupet :-)
Oi som jeg gruer meg til dette - men idag har jeg spist hver 3 time, små måltider og mat med lavt karbo. innhold - og jeg er SULTEN.... men det går heldigvis over etter noen dager.

Så da er det bare å vente å se da om jeg klarer det, eller om jeg går på nok en sofasmell....

Ellers så er vi nå spente på helgen som kommer, tiden går fort, så snart er vi på Geilo alle sammen

mmmmm... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar